Aftellen - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Kitty en Rene - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Kitty en Rene - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Kitty en Rene

Blijf op de hoogte en volg Kitty en Rene

31 Augustus 2014 | Nederland, Beuningen

Zo, het aftellen is begonnen. Vrijdag vliegen we naar Yogyakarta :)

We hebben je toegevoegd aan de mailinglist van deze reisblog op de gok dat je het leuk vindt om ons te volgen. Mocht je dit niet willen, stuur dan ff een mailtje naar ons (dan halen we je eraf...no problem). Op het moment dat we een dagboek al dan niet met foto's hebben toegevoegd, verschijnt deze automatisch in je mailbox met een link naar de reisblog. Mocht je willen reageren, kan dat ook via deze site (zie onderaan de pagina).

Aftellen dus...nog een paar daagjes werken en dan off we go. Huis poetsen, batterijen en accu's opladen, wasjes draaien, de laatste drogisterij-spulletjes inslaan en de koelkast leegeten. De koffers staan op 't punt om gevuld te worden en wij zijn er (bijna) klaar voor. Vrijdag om 12:30u vliegen we met Garuda Airlines met een rechtstreekse vlucht naar Jakarta. Zaterdag om 11:30u lokale tijd (het is daar 6 uur later) stappen we uit in het warme Indonesie (Yogyakarta) en rijden we met onze chauffeur meteen richting de Borobudur tempel.

Wij hebben er zin in!
Liefs, Kitty en Rene

• 31 Augustus 2014 - 15:38

Corina:

Hoi hoi.

Het schiet idd op voor jullie gaaf hoor.
    Via deze weg wil ik jullie een hele goeie reis wensen en geniet ervan.

Liefs Corina & Jaap

• 31 Augustus 2014 - 15:54

Assie:

Nog ff en dan lekker los gaan. Heel veel plezier he!

• 04 September 2014 - 13:24

Angela:

Nou lieve mensen, wij wensen jullie een hele goeie reis en geniet er samen van. Groetjs Angela, Patrick en Romy

• 05 September 2014 - 15:45

Lizzy :

Kitty en René,
    Heel veel plezier en een goede reis naar het verre Oosten!
    Geniet ervan en we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Groetjes,
    Ron & Liz